dijous, 30 d’abril del 2009

Les Petjades misterioses

El passat divendres 24 d'abril ens hem trobat per parlar del llibre d'Àngels Bogunyà: Les petjades misterioses i hem repartit diversos llibres corresponents a la trobada amb l'escriptor: Josep Albanell del pròxim mes.

La història d'en Guerau no va entusiasmar gaire. La majoria dels nois i noies la van trobar massa infantil. Però, com que el protagonista és un noi cec, sí va despertar l'interès per la vida quotidiana d'una persona cega i l'escriptura que utilitzen: el sistema Braille. Van agradar molt els llibres i revistes sobre la vida de Louis Braille, en especial, l'article de la resvista Reporter Doc, núm. 56 (gener 1999).

3 comentaris:

Darabuc ha dit...

Llàstima! Però així és com ha de ser: no tot entusiasma, però de tot se'n treu algun profit. Quin Albanell llegiu després?

Rosana ha dit...

Hola de nou, Gonzalo!
per a la visita de l'Albanell hem decidit que els nens i nenes triïn entre tots els llibres d'ell que tenim a la biblioteca. Com ja deus saber, n'hi ha per a tots els gustos.
També ens acompanyarà al Club de lectura adult, els membres del qual estan llegint Ventada de morts.

Moltes gràcies pel teu comentari i, per cert, ja tenim a la biblio el teu OJOBRUSCO: impressionant!!!

Darabuc ha dit...

Gràcies pel comentari sobre el meu llibret. Em fa il·lusió i m'alegra! La meva perspectiva personal és que el conte en si és molt senzill, com potser cal si pensem en l'edat a la qual es dirigeix la col·lecció; però l'il·lustrador, en Quarello, el va saber convertir en un àlbum divertit, fantasiós i emocionant. Encara fa poc hi vaig descubrir algun detall curiós: a sota del botó del Mar de les Estovalles, la cal·ligrafia falsament xinesa oculta un M[aurizio] A C Q[uarello] 2007.

Una salutació cordial i que gadiu de l'Albanell. Llàstima de viure lluny, altrament, m'encantaria atansar-m'hi.