dilluns, 2 de març del 2009

Creus en els fantasmes?


Aquest passat 27 de febrer ens hem reunit per parlar del llibre:
Maria Rosa Colom. Creus en els fantasmes?. Bromera, 2008.

Hem assistit quasi tot el club!: l'Alba, el Martín, la Míriam, la Núria, la Paula, la Laura, el Javi, l'Adrià, el Víctor, la Marina Garcés, la Janira, l'Esmeralda, la Marina Nieto, la Cristina, el David i la Ouadi.

Els nois i noies del club, han trobat les històries poc creïbles - la seva totalitat són relats fantàstics de desaparicions- i han tingut dificultats en seguir el fil argumental. Això ha fet perdre l'interès per la lectura que, en general, no ha entusiasmat!.

6 comentaris:

Anònim ha dit...

No em va agradar molt pero era convencentno estava malament.
la chica

Anònim ha dit...

El llibre de creus en els fantasmes no m'ha agradat per què en el primer capítol feia una mica de por.

Cristina Pérez.

Anònim ha dit...

el libre no ma agradat perque no em


feia gracia jajaja

Anònim ha dit...

hola soc lalb alca la e una

Anònim ha dit...

No em va agradar res ,era molt aburrit
LA CHICA jaja

Anònim ha dit...

Ami m'ha semblat molt be!