dilluns, 10 de novembre del 2008

Comencem!!!


Benvinguts un any més al Club de Lectura!.

El 31 d'octubre vam dur a terme la primera sessió, en la qual ens vam conèixer, vam explicar als assistents com funciona aquesta activitat, i vam entregar la primera lectura. L'obra triada en aquesta ocasió és Les galetes del Saló de Te Continental, de Josep M. Fonalleras. Esperem que us agradi i que continueu fent comentaris en aquest bloc.

Ens veiem el dia 28 a les 18 hores per a comentar aquest llibre.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Tot i que m'agraden més els llibres fantàstics i d'aventures, aquesta història realista m'ha agradat molt.
Què hauríeu fet vosaltres si haguéssiu anat amb el vostre avi a veure l'exposició i us expliqués la mateixa història?

Anònim ha dit...

jo com ja me l'hauia llegit correns em posaria a plorar

Anònim ha dit...

jo com ja me l'hauia llegit correns em posaria a plorar